Asistent Manager

Freemarkonsult International

24-11-2008 | EXPIRA LA 30-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia si distribuie apelurile telefonice;
- Inregistreaza toate documentele primite (direct sau pe fax), le distribuie angajatilor, conform listei de distributie si obtine semnatura de primire.
- Inregistreaza documentele emise (direct sau pe fax), obtine semnatura emitentilor.
- Gestioneaza si actualizeaza baza de date cu colaboratorii (clienti, furnizori) firmei;
- Gestioneaza alte baze de date, la cerinta directorului general;
- Raporteaza conducerii organizatiei toate deficientele ce apar pe parcursul derularii activitatii pe care o desfasoara;
- Stabileste intalniri, organizarea vizitelor si aranjamentelor de calatorie pentru conducerea organizatiei;
- Arhiveaza documente;
- Tine legatura intre conducere si departamente;


CERINTE

- Minim studii medii absolvite;
- Minim 1 ani experienta intr-un post similar;
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- Reale abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa;
- Persoana bine organizata, prezenta placuta.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994.

Nr. operator date cu caracter personal: 6065.