Asistent Manager

MKB ROMEXTERRA BANK S.A.

16-10-2008 | EXPIRA LA 22-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii:
• Furnizeaza suport administrativ management-ului MKB Romexterra Bank;
• Actualizeaza zilnic agenda electronica, organizeaza sedintele/intalnirile interne si externe, deplasarile de serviciu, activitatile de protocol etc.;
• Mentine legatura cu membrii echipei de conducere si cu ceilalti membri ai organizatiei, in functie de necesitati;
• Preia si transmite apelurile telefonice si mesajele; primeste, inregistreaza si redistribuie corespondenta;
• Pregateste documentele necesare intalnirilor de lucru;
• Efectueaza traducerea diverselor documente si materiale;
• Pregateste diferite rapoarte si prezentari.

Daca profilul dumneavoastra corespunde cerintelor descrise mai sus si doriti sa va alaturati echipei MKB Romexterra Bank, trimiteti CV-ul insotit de scrisoare de intentie, pana cel mai tarziu la data de 20.10.2008.
Numai candidatii selectati pe baza CV-urilor vor fi contactati.


CERINTE

Cerintele postului:
• Studii superioare;
• Experienta de minim 2 ani pe un post similar;
• Cunostinte foarte bune de operare PC: MS-Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet Explorer;
• Cunostinte de utilizare a aparaturii de birou (telefon, fax, fotocopiator, scanner, video-proiector etc.);
• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
• Capacitate de organizare si prioritizare;
• Atentie la detalii;
• Tact, discretie, capacitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor.

Constituie avantaj:
• Cursuri de secretariat / office management.


DESCRIEREA FIRMEI

MKB Romexterra Bank angajeaza Asistent Manager