asistent manager

QUALITY EXPERT SRL

14-10-2008 | EXPIRA LA 20-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

inregistreaza si distribuie corespondenta;
preia apelurile telefonice si tine evidenta acestora;
asigura aprovizionarea cu materiale birotica si protocol, tine legatura cu furnizorii pe aceasta linie;
depune declaratii la autoritatile de stat;
se ocupa de activitatea de arhivare a firmei;
organizeaza dosarele autoturismelor;
organizeaza dosarele de personal si se ocupa de arhivarea acestora;
face rapoarte de activitate / devize pentru client conform documentatiei primite de la managerul de proiect;
intocmeste oferte coordonata de un consultant;
face planificarea concediilor de odihna si tine evidenta acestora;
intocmeste pontajele lunare;
intocmeste documentatia pentru comandarea, evidenta si distribuirea tichetelor de masa;
urmareste semnarea condicii de prezenta;
tipareste periodic registrii evidenta;
tine evidenta contractelor clienti, furnizori, conventii civile;
supravegheaza starea de curatenie a punctului de lucru si supravegheaza activitatea femeii de serviciu;
intocmeste necesare de aprovizionare;
asigura cu consumabile IT - umplere tonere si evidenta aceastora;
redacteaza documente de corespondenta, adeverinte, cereri, imputerniciri, etc
se autoinstruieste in utilizarea eficienta a word, xcell si powerpoint;
se ocupa de relatia cu clienti dupa finalizarea contractelor - chestionare de satisfactie clienti, etc;
se ocupa de relatia cu Registrul Comertului, depune si ridica documente, atunci cand este cazul,
depune si ridica documente la si de la banca.
face un raport de activitate lunar, in care sa fie cuprinse si propuneri de imbunatatire a activitatii QUALITY EXPERT SRL.
inregistreaza, sorteaza, si pastreaza documentele de contabilitate primara:
facturi primite si date,
ordine de deplasare, deconturi,
extrase de cont, ordine de plata,
documentatie tichete de masa,
pontaje, state de plata,
NIR, bonuri consum, PV receptie mijloace fixe,
registru de casa.
intocmeste evidente obiecte de inventar, mijloace fixe, consumuri diverse, clienti restanti, furnizori neplatiti;
tine evidenta asigurarilor la autoturisme;
intocmeste facturi catre clienti;
intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata/incasare, ordine de plata si le inregistreaza in registrii de evidenta;
participa la inventarierea anuala;
tine evidenta gestiunilor din QUALITY EXPERT SRL.
formateaza si customizeaza documente in word, xcell si powerpoint conform sarcinilor primite de la consultant;
face studii pe internet pe marginea unei teme primite de la consultant;
elaboreaza documente de complexitate scazuta in cadrul proiectelor derulate de QUALITY EXPERT;
gestioneaza documentatia sistemului de management al firmei (dupa perioada de initiere);
pregateste documentatia pentru sustinere workshop-urilor si sesiunilor de instruire sustinute de QUALITY EXPERT SRL..


CERINTE

studii superioare terminate


BENEFICII OFERITE

Politica noastra salariala contine si un bonus de performanta pentru activitatile de suport si administrare a afacerii, care se aplica dupa perioada de initiere (6 luni de activitate in QUALITY EXPERT SRL).
De asemene, sistemul nostru de recompensare contine si prime de vanzare in valoare bruta de 2,5% din valoarea cotractului, care se aplica de la data angajarii.
Salariul si primele depind exclusiv de performanta dumneavoastra si nu de vechime, experienta anterioara, varsta sau alte asemenea criterii .


DESCRIEREA FIRMEI

FIRMA DE CONSULTANTA