ASISTENT MANAGER

Euroest Invest

03-11-2008 | EXPIRA LA 09-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

* organizarea tuturor materialelor necesare desfasurarii optime a activitatii in cadrul sediului – pentru office;
* preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
* primeste si distribuie corespondenta conform politicii companiei;
* indosariaza si arhiveaza documentele;
* mentinerea unei bune relatii cu clientii si furnizorii companiei
* administrarea contractelor;
* sustinerea activitatii tuturor departamentelor;
* traducator ocazional in cadrul unor intalniri.


CERINTE

- experienta limba engleza – conversatie si scris – nivel avansat;
- experienta de minim 2 ani intr-un post similar
- persoana dinamica, matura, inteligenta, ambitioasa, placuta;
- abilitati excelente de comunicare, planificare, prioritizare;
- cunostinte solide de PC (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, internet


BENEFICII OFERITE

•training de specialitate si suport continuu;
•oportunitatea dezvoltarii profesionale intr-o companie de renume
•conditii de lucru moderne si un mediu de lucru profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

Euroest inseamna implicarea completa a angajatilor sai, care fac tot posibilul pentru a gasi cele mai bune oferte pentru clientii nostri, ca si cum ar implica propriii bani in afacere. Aceasta implicare dovedeste ca ne pasa de succesul investitiilor clientilor nostri. Intr-un mediu de afaceri foarte competitiv, noi am oferit stabilitate si performanta de mai mult de 13 ani.