ASISTENT MANAGER

HR Consultanta

26-09-2008 | EXPIRA LA 02-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- intocmire de rapoarte primare pentru Dep. Vanzari si Achizitii;
- introducere facturi in soft;
- actualizare si intretinere baze de date;
- preia apelurile telefonice sosite la sediul central al organizatiei si realizeaza legaturile telefonice interne, conform solicitarilor;
- administreaza corespondenta (primeste, sorteaza, distribuie, inregistreaza corespondenta);
- rezolva problemele administrative


CERINTE

-studii medii finalizate
-experienta pe un post similar prezinta avantaj
-operare MS Office: Word, Excel - nivel avansat
-limba engleza - nivel mediu
-persoana responsabila, dinamica, organizata


DESCRIEREA FIRMEI

RTC Holding este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale aflate in proprietate romaneasca, lider de piata in Romania pe zona de birotica papetarie (Office Express), cargo-curierat (TCE) si retail produse media (Diverta).