ASISTENT MANAGER

ALFREDO TRADING COMPANY

31-08-2008 | EXPIRA LA 06-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- realizarea rapoartelor cerute de managing partner
- monitorizarea procesului de implementare a deciziilor luate in sedinte si raportarea permanenta catre managing partenerului asupra stadiului implementarii acestora
- centralizarea, clasificarea si indosarierea documentelor
- primirea si distribuirea apelurilor telefonice
- activitati de protocol


CERINTE

Cerinte obligatorii:
- studii superioare
- limba engleza - nivel avansat
- operare PC (Ms Office)
- spirit organizatoric
- atentie distributiva
- abilitati de comunicare verbala si scrisa
- abilitati organizatorice
- responsabilitate.


BENEFICII OFERITE

- sanse reale de promovare
- transport asigurat
- bonuri de masa / masa calda


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1992, Alfredo Trading Company este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de import si distributie pentru alimente proaspete si congelate.
Compania are peste 200 de angajati, locati fie la sediul central din Bucuresti sau in cele patru filiale locale, fie in cadrul fabricii de procesare si ambalare a produselor congelate din Agigea, cea mai noua investitie Alfredo. Portofoliul de produse cuprinde peste 400 de articole ce sunt distribuite la nivel national.
Succesul nostru in ultimii 15 ani, demonstrat si de dezvoltarea accentuata a companiei, s-a datorat valorilor echipei pe care le-am sustinut necontenit:
- profesionalism
- flexibilitate
- dinamism
- creativitate
- spirit de echipa
Fii alaturi de Alfredo pentru a ne atinge obiectivele impreuna!
Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati site-ul companiei noastre: www.alfredo.ro.