Asistent manager

eMAG.ro

26-07-2008 | EXPIRA LA 01-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- indosarierea si arhivarea documentelor;
- sortarea si inregistrarea corespondentei;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- activitati administrative si de protocol pentru sedinte/intalniri;
- gestionarea abonamentelor de presa;
- participarea la sedinte si redactarea documentelor aferente acestor intalniri (rapoarte, memo-uri, etc.).


CERINTE

Cunostinte:
- absolventa studii superioare sau in curs;
- foarte bune cunostinte operare PC (Office, Outlook);
- cunostinte limba engleza.
Constituie avantaj:
- minim un an experienta pe o pozitie similara.
Aptitudini:
- persoana responsabila, organizata, dinamica;
- bune abilitati de comunicare;
- atenta la detalii;
- rezistenta la efort sustinut.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.