Asistent Manager

SC CALLBOX TELECOM SRL

12-06-2008 | EXPIRA LA 18-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura buna derulare a activitatii administrative a companiei
• Participa la toate proiectele derulate
• Gestionarea corespondentei scrise si electronice
• Realizarea legaturilor telefonice, preluarea si transmiterea mesajelor
• Asigura comunicarea externa si interna in cadrul
• Administrarea corespondentei, redactare documente, rapoarte, informari, comunicari
• Gestionarea si rezolvarea solicitarilor clientilor conform procedurilor companiei
• Organizarea agendei directorului general si programarea de intalniri


CERINTE

• Absolvent (a) de studii superioare
• Experienta in domeniul call center, constituie un avantaj
• Operare calculator: MS Office
• Traducere si redactare documente
• Limba straina: engleza
• Excelente abilitati de comunicare
• Persoana orientata catre client si atentie la detalii
• Capacitate de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini simultan
• Spirit de echipa


BENEFICII OFERITE

• Mediu de lucru dinamic, profesionist
• Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora
• Program de lucru flexibil
• Salariu competitiv
• Bonusuri si premii specifice companiilor
• Training periodic
• Oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Callbox Telecom activeaza in domeniul telecomunicatiilor, furnizand o gama larga de solutii de externalizare a serviciilor de relatii cu clientii. Callbox Telecom se bazeaza pe o echipa dinamica cu o mare experientra in domeniul relatiilor cu clientii.