Asistent Manager

RODIPET SA

09-05-2008 | EXPIRA LA 08-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza agenda, documentele si corespondenta pentru Vicepresedintele companiei;
- Traduce diverse documente si materiale;
- Intocmeste periodic sau in functie de solicitari diverse rapoarte sau documente;
- Actualizeaza agenda telefonica si datele de contact ale partenerilor de afaceri.
- Se ocupa de protocol si relatii cu publicul;
- Organizeaza si participa la meeting-uri, conferinte, intalniri de afaceri;
- Redacteaza scrisori, adrese sau alte documente;
- preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, respectiv a mesajelor catre manager;
- Alte activitati specifice postului.


CERINTE

- Persoana dinamica, serioasa, cu abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte bune de operare PC (MS office - Word, Excel, Power Point, Access, MS Outlook);
- Cunostinte foarte bune de limba engleza, scris/ vorbit;
- Cunostinte foarte bune de limba spaniola, scris/ vorbit
- Formatiunea tehnica (politehnica) sau juridica constitie un avantaj;
- Fire optimista;
- Spirit de echipa;
- Prezenta de spirit;
- Capcitatea de a lua decizii;
- Capacitate si disponibilitate de a invata in permanenta;
- Dorinta de a-si depasi permanent performantele.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem cea mai mare companie de distributie de presa si produse complementare din Romania, singurul transportator si distribuitor care aprovizioneaza zilnic Bucurestiul si toate judetele tarii. Scopul nostru este sa promovam si sa fim reprezentati de oameni care gasesc solutii excelente si unice.

In prezent compania se afla in plina campanie de dezvoltare, se diversifica gama de produse si se extinde reteaua de distributie. Serviciile noastre solicita din partea echipei standarde inalte de calitate care pot fi obtinute printr-o excelenta comunicare si suport logistic si tehnic performant.

Noii membrii ai echipei vor deveni parte integranta a unui concern care valorizeaza satisfactia angajatilor si rasplateste performanta.