Job expirat
- organizeaza si coordoneaza operatiunile de secretariat ale firmei (telefon, e-mail, fax, posta)
- primeste vizitatorii, realizeaza servicii de protocol
- executa/ controleaza diverse proiecte administrative ale firmei
- asigura relatiile cu banca si mentine contactul cu partenerii/ clientii/ furnizorii
- persoana organizata si motivata
- personalitate sociabila si dinamica
- studii superioare finalizate, avantaj colegiu cu specific de birotica
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- cunostinte operare MS Office (Word, Excel), Internet
- pachet salarial motivant
Pentru programari directe la interviu, contactati-ne la tel: 0728063418 sau tel/fax: 0214342834, luni-vineri 10.00-17.00.
HUMAN RENT ROMANIA S.R.L face parte din grupul multinational Human Rent cu sedii in Ungaria, Cehia, Slovacia si respectiv Romania. Are un numar de peste 6000 de angajati avand un rol dominant pe piata fortei de munca din Europa Centrala in domeniul recrutarii, plasarii fortei de munca temporara si permanenta.
Human Rent are o gama de servicii cat mai ample in domeniul resurselor umane. Sunt elaborate sisteme de module din care viitorii nostri parteneri pot sa-si aleaga solutia ideala:
- Consultanta si management in domeniul resurselor umane;
- Leasing forta de munca;
- Intermediere forta de munca;
- Organizarea cursurilor de limbi straine;
- Training de personal
Dezvoltarea sa dinamica si succesul ei se datoreaza in primul rand faptului ca necesitatile partenerilor de afaceri sunt satisfacute intr-un timp cat mai scurt si intr-un mod profesionist.