Job expirat
- Organizeaza agenda manageruluil, tine evidenta corespondentei managerului;
- Elaboreaza si redacteaza documente/prezentari cerute de management (limba romana/limba engleza);
- Mentine si dezvolta relatiile de colaborare cu partenerii de afaceri;
- Alte sarcini de secretariat si protocol.
- studii medii/superioare;
- experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara (avantaj: cursuri de birotica-secretariat);
- persoana cu o mare capacitate de organizare si planificare de rezolvare a unor sarcini multiple simultan;
- excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- gandire logica si atitudine pozitiva, proactiva, anticipativa si preventiva;
- loialitate si confidentialitate;
- persoana cu initiativa si spirit practic, orientat catre obtinerea de rezultate;
- foarte buna cunoastere a limbii engleze (scris si vorbit);
- cunostinte solide si experienta in operarea PC;
- Salariu motivant;
- Colectiv tanar si dinamic.
Companie de dezvoltare imobiliara