ASISTENT MANAGER

HR Consultanta

17-08-2007 | EXPIRA LA 16-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- elaborarea si administrarea corespondentei (fax, email, tel)
- stabilire intalniri, agenda, rezervari
- intocmirea de rapoarte si situatii, conform procedurilor
- activitati de traducere, tehnoredactare documente
- activitati de protocol


CERINTE

- studii superioare finalizate (ASE sau Matematica)
- experienta pe un post similar minim 2 ani
- operare MS Office: Excel, Power Point - nivel avansat
- limba engleza - nivel avansat
- persoana responsabila, dinamica, organizata


BENEFICII OFERITE

- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist
- program de instruire


DESCRIEREA FIRMEI

Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.