Job expirat
QUALIA recruteaza ASISTENT MANAGER pentru clientul sau – companie internationala.
Responsabilitati:
- Preia apelurile telefonice;
- Gestioneaza corespondenta si documentele primite;
- Organizeaza activitatile de protocol;
- Mentine contactul cu partenerii/ clientii/ furnizorii;
- Monitorizeaza agendenda de intalniri a directorului;
- Mentine relatia cu banca;
- Evidenta contabila primara (OP-uri, facturi, registrul de casa, etc).
- Experienta pe o pozitie similara minim 1 an (reprezinta un avantaj);
- Cunostinte de contabilitate primara (reprezinta un avantaj);
- Limba engleza nivel mediu;
- Persoana ordonata si energica;
- Abilitati de comunicare si relationare.
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru placut;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala si promovare.
Qualia este o companie de resurse umane cu capital romanesc, orientata catre o continua dezvoltare.
Oferim servicii de calitate in sfera resurselor umane atat pentru companii cat si pentru candidati.
Pentru inscrierea in baza de date trimiteti cv-ul insotit de o scrisoare de intentie la: cv@qhr.ro.