ASISTENT MANAGER

Media Market

19-06-2007 | EXPIRA LA 19-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

SARCINI SI ATRIBUTII:

*Intocmire oferte si prezentarea lor catre clienti;
* Mentinerea contactului cu clienti;
* Urmarirea platilor;
* Tine agenda de lucru a Directorului General;
* Reprezinta Directorul General in intalnirile cu clienti;
* Desfasoara activitati de protocol.


CERINTE

Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:

* Absolvent studii superioare;
* Experienta aproximativ 1 an pe un post similar;
* Cunostinte bune Word, Excel;
* Cunostinte avansate de limba engleza, avantaj limba italiana;
* Permis auto, categoria B.

Candidata ideala trebuie sa aiba abilitati de comunicare si relationare, sa fie organizata, calma, sa aiba tinuta office,loiala.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII:

Salariul NET lunar este 400 Euro.
In perioada de proba salariul NET este cuprins 350-400 Euro.
Se ofera auto pentru deplasari, telefon.
Program de lucru L-V, 9.00-18.00.
Perioada de proba este de 1 luna.
Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.

MODALITATE DE INSCRIERE:

SELECTIA ARE LOC PE BAZA DE INTERVIU DIRECT;
* APLICATIILE PE INTERNET SUNT ABSOLUT INSUFICIENTE !!
* PENTRU INSCRIEREA LA INTERVIUL DE SELECTIE se poate suna zilnic intre orele 9:00-17:00 la telefon: 327.66.55 sau 327.79.79 .


DESCRIEREA FIRMEI

Human Resources Agency - Consultanta in domeniul Managementului Resurselor Umane, head hunting, proiectarea si dezvoltarea carierei, testare si evaluare psihologica.
POSTURILE DISPONIBILE VA SUNT PREZENTATE DACA ACCESATI www.mediamarket.ro

CLIENTUL NOSTRU ESTE O SOCIETATE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE PARDOSELI INDUSTRIALE, MONTAJE GRESIE, GRANIT, MARMURA.
Locatia se afla in Bucuresti, sectorul 4.