ASISTENT MANAGER

Contexpert Consulting SRL

11-03-2006 | EXPIRA LA 10-04-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

¿ organizează agenda Directorului General (stabileşte audienţe si intâlniri ale acestuia);
¿ organizează documentele Directorului General;
¿ organizează corespondenta Directorului General;
¿ traduce diverse documente şi materiale (engleză/română, română/engleză);
¿ intocmeşte periodic sau in functie de solicitări diverse rapoarte sau documente;
¿ preia o parte din atribuţiunile Directorului General la solicitarea expresă a acestuia şi în limita unor delegări concrete;
¿ actualizează agenda telefonică generală şi datele de contact ale partenerilor de afaceri;
¿ organizarea actvităţii de Public Relations.


CERINTE

Foarte bune cunoştinţe de limbă engleză (scris şi vorbit);
¿ bune cunostinţe operare PC (Word, Excel, Outlook Express, navigare internet);
¿ experienta minim 1 an pe un post similar;
¿ disponibilitate pentru program prelungit;
¿ la momentul angajării să nu aibă in curs de desfăşurare nici un fel de program educaţional cu durată mai mare de două săptămâni (facultate, colegiu, master etc.);
¿ domiciliu stabil în Bucureşti;

Avantaje:
¿ facultatea de management sau comunicare;
¿ cunoaşterea şi a altor limbi străine
¿ capacitate de comunicare şi relaţionare foarte bune;
¿ abilităţi de lucru cu termene limită, de a rezolva sarcini multiple concomitent;
¿ spirit pro activ, spontaneitate, toleranţă crescută la situaţiile stresante;
¿ capacitate de organizare si disciplina a muncii;
¿ simţul responsabilitătii;
¿ creativitate, atenţie pentru detalii;
¿ ţinută ingrijită, prezenţă agreabilă, diplomaţie, confidenţialitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Contexpert Consulting is a Romanian company offering financial and tax consultancy services, as well as accounting, audit and HR services. Since its incorporation in 1996 and up to now, Contexpert Consulting has gained the reputation of a business partner in the relations with all its clients.