Asistent Manager

RODIPET SA

15-04-2007 | EXPIRA LA 29-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaz¿ agenda, documentele si corespondenta
- Traduce diverse documente si materiale;
- Intocmeste periodic sau in functie de solicit¿ri diverse rapoarte sau documente;
- Actualizeaz¿ agenda telefonic¿ si datele de contact ale partenerilor de afaceri;
- Se ocupa de protocol si relatii cu publicul;
- Organizeaza si participa la meeting-uri, conferinte, intalniri de afaceri;
- Redacteaza scrisori, adrese sau alte documente;
- Preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, respectiv a mesajelor catre manager;
- Alte activitati specifice postului.


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte avansate de limba engleza - cerinta obligatorie;
- Curs de secretariat;
- Persoana dinamica, serioasa, cu abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte bune de operare PC (MS office - Word, Excel, Power Point, Access, MS Outlook);
- Cunostinte foarte bune de limba engleza, scris/vorbit;
- Fire optimista;
- Spirit de echipa;
- Prezenta de spirit;
- Capcitatea de a lua decizii;
- Capacitate si disponibilitate de a invata in permanenta;
- Dorinta de a-si depasi permanent performantele.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem cea mai mare companie de distribu¿ie de presa si produse complementare din România, singurul transportator si distribuitor care aprovizioneaz¿ zilnic Bucurestiul si toate jude¿ele tarii. Scopul nostru este sa promovam si sa fim reprezentati de oameni care g¿sesc solutii excelente si unice.
In prezent compania se afla in plina campanie de dezvoltare, se diversifica gama de produse si se extinde reteaua de distributie. Serviciile noastre solicita din partea echipei standarde inalte de calitate care pot fi obtinute printr-o excelenta comunicare si suport logistic si tehnic performant.
Noii membrii ai echipei vor deveni parte integranta a unui concern care valorizeaza satisfactia angajatilor si rasplateste performanta.