Asistent manager

FUTURE JOB AGENCY SRL

07-04-2017 | EXPIRA LA 07-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Receptioneaza si redirectioneaza apelurile primite
-Verifica si actualizeaza diferite rapoarte
-Colaborare directa cu furnizorii- plasare diverse comenzi
-Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
-Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
-Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
-Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
-Actualizarea bazei de date documente
-Rezervari hotel, taxiuri parteneri externi, colegi din grup, etc.
-Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management


CERINTE

-Experienta de minimum 1 an intr-un post similar
-Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
-Experienta in relationarea cu clientii
-Capacitate de analiza, organizare si planificare
-Cunoasterea limbii italiene la nivel mediu-avansat, limba engleza- avantaj
-Nivel bun de utilizare a pachetului MS Office, navigare internet
-Permis de conducere categoria B
-Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
-Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
-Capacitate de a respecta termene limita
-Atentie catre detalii
-Placere si abilitate de a invata lucruri noi
-Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
-Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
-Mentine o relatie de cooperare cu toti colegii din celelalte departamente, transmite si urmareste finalizarea prioritatilor fixate de manager in cadrul companiei;
-Se ocupa de coordonarea departamentului secretariat;
-Da dovada de discretie si loialitate;
-Elaboreaza si redacteaza e-mail-uri, documente, rapoarte, in limba romana si italiana;
-Organizeaza si indosariaza documente
-Gestioneaza rezervarile de calatorie ale managementului si ale partenerilor externi, daca si cand este cazul (hotel, transport, etc.)
-Mod de lucru independent
-Abilități organizatorice
-Implicare personală
-Gandire analitică
-Capacitate de a lucra în echipă
-Flexibilitate


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea Future Job Agency SRL, este un agent de munca temporara al carui core business este punerea la dispozitia Utilizatorilor/Societatilor personal calificat si/sau necalificat fie prin angajarea si salarizarea directa a personalului, fie prin organizarea selectiei si recrutarii personalului necesar pentru angajarea de catre Societatea Client. Future Job Agency SRL a fost creata in Romania ca urmare a strategiei de dezvoltare pe plan european al fondatorului sau italian. Din acest motiv Future Job Agency se prezinta in Romania ca o agentie de munca care intruneste in sine experienta a 10 ani in domeniul furnizarii temporare de personal in Italia si alte tari europene in sectoare precum: transporturi, economice – construcții, metal/mecanic, sanitar, distributie, alimentatie publica, turism etc.