Asistent manager

MISSION INTERIM

21-11-2016 | EXPIRA LA 23-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sa trimita prezentarea companiei firmelor selectate
Sa contacteze telefonic potentialii clienti dupa trimiterea ofertelor
Sa formeze o baza de date care sa contina toti potentialii clienti ai firmei
Sa incheie contracte
Sa ofere suport clientilor pe toata durata contractului
Sa mentina relatiile cu clientii
Sa stabileasca interviuri de angajare a personalului


CERINTE

Sa aiba cunostinte de limba franceza (vorbit, scris, citit) nivel avansat
Sa aiba o atitudine pozitiva si sa stie sa zambeasca
Sa invete continuu, doar asa putem deveni fantastici
Sa fie descurcaret si perseverent
Sa aiba o atitudine orientata catre client
Sa fie punctual in relatia cu clientii si nu doar atat
Cunoasterea unei alte limbi straine poate reprezenta un avantaj


BENEFICII OFERITE

Aplicatie online pentru gestionare, un produs extrem de util, accesibil si usor de folosit care creste productivitatea angajatilor
Salariu fix
Bonusuri lunare in functie de performanta
Comisioane atractive din contractele incheiate
Laptop
Telefon
Posibilitatea de promovare in cadrul firmei


DESCRIEREA FIRMEI

Descrierea companiei

Firma noastra are ca domeniu de activitate principala activitati de recrutare a personalului pentru posturi sezoniere in Uniunea Europeana, autorizata de Ministerul Muncii ca agent de munca temporara, in conditile legii. Avem foarte mare incredere in activitatea noastra, iar dorinta de a evolua presupune formarea unei echipe care sa contribuie la cresterea si dezvoltarea personala si a companiei.

Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra si te regasesti in descrierea colegului pe care il cautam te invitam sa aplici aici.