Job expirat
Responsabilitati:
Indeplineste activitati administrative si de secretariat;
Managementul documentelor companiei(sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere)
Preia si directioneaza apelurile telefonice;
Intocmeste necesarul de consumabile
Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail;
Coordoneaza activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor)
Pastreaza confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei.
- Studii superioare
- Cunostinte foarte bune de MS Office (Word, Excel), Internet;
- Cunostinte bune limba engleza, scris si vorbit si/sau germana.
- Atent la detalii, organizat, disciplinat, punctual;
- Dorinta de a invata, capacitate de adaptare rapida la conditiile de lucru;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Aptitudini de a lucra cu documentele;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Experienta anterioara pe o pozitie similara prezinta avantaj.
Se discuta la interviu.
Companie ce activeaza in domeniul tamplariei PVC