Asistent manager

Rodipet SA

17-03-2006 | EXPIRA LA 20-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza agenda, documentele si corespondenta pentru Vicepresedintele companiei;
- Traduce diverse documente si materiale;
- Intocmeste periodic sau in functie de solicitari diverse rapoarte sau documente;
- Actualizeaza agenda telefonica si datele de contact ale partenerilor de afaceri;
- Se ocupa de protocol si relatii cu publicul;
- Organizeaza si participa la meeting-uri, conferinţe, intalniri de afaceri;
- Redacteaza scrisori, adrese sau alte documente;
- Preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, respectiv a mesajelor catre manager;
- Alte activitati specifice postului.


CERINTE

- Studii superioare finalizate (Facultate de Drept sau Politehnica constituie avantaj);
- Persoana dinamica, serioasa, cu abilitati de comunicare si relationare;
- Cunostinte bune de operare PC (MS office - Word, Excel, Power Point, Access, MS Outlook);
- Cunostinte foarte bune de limba engleza, scris/vorbit;
- Fire optimista;
- Spirit de echipa;
- Prezenta de spirit;
- Capcitatea de a lua decizii rapid;
- Capacitate si disponibilitate de a invata in permanenta;
- Dorinta de a-si depasi permanent performantele.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem cea mai mare companie de distributie de presa si produse complementare din
România, singurul transportator si distribuitor care aprovizioneaza zilnic Bucurestiul
si toate judelele tarii. Scopul nostru este sa promovam si sa fim reprezentati de oameni
care gasesc solutii excelente si unice.