Job expirat
-inregistreaza documentele , corespondenta care intra in companie si asigura distribuirea si arhivarea acestora;
-supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute;
- inregistrarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei la care are acces.
-realizeaza activitatile administrative si de protocol;
- ofera suport in diferite sarcini administrative
-elaborareaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de catre management
-asista directorul general si managerii de proiect in desfasurarea activitatilor si in proiectele pe care acestea le deruleaza;
-cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc) in special cunosterea si o buna utilizare a Excel-ului.
-bune abilitati de comunicare scrisa si verbala
-cunostinte de limba engleza
Firma cu capital integral privat fondata in anul 1994, T Dancor Romconstruct are o experienta vasta in executia lucrarilor de constructii civile si industriale precum si a instalatiilor aferente. S-a facut remarcata datorita seriozitatii si profesionalismului echipei de conducere si a intregului personal. Societatea are implementat si mentine un sistem de management al calitatii certificat CERTIND ISO 9001:2001, un management de mediu certificat CERTIND ISO 14001:2005 precum si un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale certficat CERTIND OHSAS 18001:2008.
Bazandu-ne pe experienta acumulata, sprijinindu-ne pe o sustinere materiala consistenta si in continua dezvoltare, cultivand cu atentie un personal calificat, bine motivat si implicat in politica firmei de asigurare a calitatii in toate directiile de activitate pe care aceasta le abordeaza avem convingerea ca vom putea raspunde competent tuturor solicitarilor clientilor nostri.