ASISTENT MANAGER

HIRSH Romania - AGENTIA UNIRII

15-06-2008 | EXPIRA LA 21-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

HIRSH - Agentia UNIRII face parte din Compania Imobiliara HIRSH INTERNATIONAL, care confera un sens nou profesiei de agent imobiliar.

Compania HIRSH foloseste cel mai modern sistem de instruire care formeaza agenti imobiliari profesionisti si care are la baza doua principii:

a)Servicii de cea mai buna calitate
b)Etica la cel mai inalt nivel

Ca urmare, clientii multumiti de serviciile oferite se intorc si aduc cu ei noi clienti.
Compania HIRSH cunoaste o dezvoltare rapida atat in Bucuresti cat si in toata tara.
Promovand un sistem nou de servicii, complet diferit de cel practicat pana acum in Romania, HIRSH se evidentiaza rapid dintre celelalte companii din domeniul imobilar. Viziteaza-ne la www.hirsh.ro

RESPONSABILITATI:

a)Activitati generale de secretariat
-gestionarea apelurilor telefonice,
-elaborarea si clasificarea corespondentei,
-editarea si organizarea documentelor,
-monitorizarea agendei de intalniri,
-aducerea la zi a bazelor de date,
-culegerea si sistematizarea informatiilor de interes,
b)Activitati administrative,
c)Interfata intre companie si clienti,
d)Protocol.


CERINTE

- Experienta de secretariat minimum 3 ani,
- Cunostinte temeinice PC (Excel, Word, Outlook, Internet),
- Cunostinte temeinice de limba engleza ( scris si vorbit ),
- Experienta in utilizarea aparaturii de birou,
- Satisfactie oferita de munca de birou,
- Capacitate de analiza, planificare si urmarire a finalizarii unei sarcini profesionale,
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare - atat cu clientii, cat si cu colegii,
- Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp - atentie distributiva, atentie la detalii,
- Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung,
- Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate,
- Prezenta agreabila, tinuta business,
- Sanatate foarte buna, rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt,
- Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe,
- Fara obligatii personale (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic si de timp, alte activitati profesionale paralele etc.)
- Fara cazier, fara conflicte majore la locurile de munca anterioare.
- Constituie avantaj: absolvire Colegiul de Administratie si Secretariat sau similare


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bune,
- Posibilitati reale de crestere a salariului, in functie de eficienta si efortul depus,
- Sediul companiei: ultracentral, B-dul Unirii(Zepter).

Trimite un Curriculum Vitae (insotit de photo si scrisoare de intentie).


DESCRIEREA FIRMEI

BTL COMEXIM SRL