Asistent Manager

Winner

15-07-2015 | EXPIRA LA 14-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).
Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
Inainte de transferarea mesajului afla cine suna si eventual in ce problema; transmite aceste informati persoanei interesate inainte de a transfera efectiv legatura.
Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.


CERINTE

studii superioare;
- cunostinte limba engleza;
- atitudine puternic pro-activa, persoana serioasa si corecta;
- abilitati de comunicare si relationare;
- cunostinte de operare MS Office,Outlook;
- experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;


DESCRIEREA FIRMEI

Debutul si dezvoltarea pe piata pariurilor sportive din Romania este o evolutie fireasca a marcii Winner care ofera o experienta de top pentru milioane de castigatori din intreaga lume. Intentionam sa deschidem un numar de 500 de agentii in Bucuresti si in orasele mari din tara. Este un plan îndrăzneț având în vedere că avem niște standarde de calitate foarte înalte de la care nu ne abatem sub nici o formă, dar avem norocul de a avea o echipă de adevărați profesioniști cu experiență în domeniu cu ajutorul căreia sigur vom reuși.