ASISTENT MANAGER

BEST DISTRIBUTION - membru RTC Grup

22-03-2007 | EXPIRA LA 28-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- activitati administrative: stabilirea intalnirilor, rezervari, agenda;
- gestionarea si elaborarea corespondentei de afaceri (fax, email, tel);
- activitati de traducere, tehnoredactare documente;
- centralizarea datelor si intocmirea de rapoarte specifice, grafice;
- gestionarea relatiei cu furnizorii;
- derulare contracte.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- experienta obligatorie pe un post similar - minim 1 an;
- operare avansata MS Office: Word, Excel - Internet;
- limba engleza - nivel avansat, a doua limba straina constituie un avantaj;
- persoana responsabila si dinamica;
- abilitati de planificare si organizare.


DESCRIEREA FIRMEI

Best Distribution este unicul importator si distribuitor al celor mai importanti producatori de jocuri pe plan mondial.
Compania detine pozitia de lider pe piata romaneasca, cu o cota de aproape 70%. Aceasta pozitie a fost atinsa in cei mai bine de opt ani de la infiintarea companiei, in 1998.