ASISTENT MANAGER

HR BUSINESS CONSULTING

18-03-2007 | EXPIRA LA 24-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie multinationala din domeniul materialelor pentru constructii ce doreste sa angajeze pe persoana tanara, dinamica si motivata pe postul de Asistent Manager.

Programul de lucru pentru acest post este de 4h/zi, dar exista posibilitatea ca dupa 6-12 luni sa devina un post full-time.

Obiectivul principal al acestui angajat este acela de a desfasura activitati administrative si de contabilitate primara.

Responsabilitatile vor include:
- Urmarirea facturilor emise de furnizori si respectarea termenelor de plata corespunzatoare;
- Mentinerea legaturii cu autoritatile fiscale;
- Depunerea declaratiilor;
- Mentinerea legaturii cu prestatorul de servicii financiar-contabile;
- Urmarirea creantelor, initierea demersurilor necesare recuperarii acestora;
- Intocmirea registrului de casa;
- Intocmirea documentelor contabile primare (facturi, ordine de plata, ordine de schimb valutar etc.);
- Inregistrarea datelor contabile primare.


CERINTE

Candidatii potriviti vor indeplini urmatoarele conditii:
- Studii superioare, preferabil de profil economic, finalizate sau in curs de finalizare
- Experienta minima în domeniu
- Cunostinte limbi straine: franceza si/sau engleza (preferabil)
- Experienta cu CIEL Gestiune comerciala
- Cunostinte generale operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook, navigare internet.


DESCRIEREA FIRMEI

HR Business Consulting este o agentie care aduce un suflu nou pe piata serviciilor de consultanta pe probleme de resurse umane, avand o abordare moderna, apropiata si adaptata clientului, astfel incat cererea si oferta de munca sa se intalneasca cu maximul de succes.