Asistent manager

ABC OPREA HOLDING SRL

07-08-2014 | EXPIRA LA 06-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Elaborarea si redactarea de documente si situatii solicitate de superiorul ierarhic si echipa de management
- Organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate
- Organizarea si participarea activa la orice situatie de natura organizatorica
- Elaborarea de traduceri in/din limba engleza/franceza
- Suport in gasirea de solutii si rezolvarea diferitelor tipuri
Redactarea corespondentei zilnice
- Inregistrarea, organizarea si arhivarea documentelor
- Colaborarea stransa cu celelalte filiale si departamente ale companiei
- Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa


CERINTE

- Experienta in domeniul activitatii de secretariat minim 3 ani
- Cunostinte excelente de operare a pachetului MS Office
- Cunoasterea limbii engleze si franceze la nivel avansat
- Capacitate de a se concentra pe realizare a mai multor sarcini in acelasi timp
- Atentie sporita la detalii
- Persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres, la program prelungit


DESCRIEREA FIRMEI

Societate de consultanta in domeniul financiar-fiscal, juridic, contabilitate, marketing.