Asistent Manager

Sincron Performance

01-08-2014 | EXPIRA LA 03-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam o persoana cu deprinderi de invatare rapida pentru ocuparea postului de Office Manager pe o perioada determinata (6 luni), cu posibilitate de promovare pe post cu perioada nedeterminata.

Administrativ:
- Aplicarea unor cunostinte de contabilitate primara;
- Actiuni specifice activitatilor de arhivare si gestiune;
- Respectarea procedurilor interne;
- Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou, relatia cu firmele de service;
- Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc); realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli;
- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
- Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritati de stat.

Secretariat:
- Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei
- Redactarea documentelor si a rapoartelor solicitate
- Clasarea documentelor si evidentierea acestora
- Organizarea agendei General Managerului
- Preluarea si distributia apelurilor telefonice si a mesajelor
- Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale firmei: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc.
- Redactare corespondenta interna si externa (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana cat si in limba engleza; relatia cu firmele de curierat in vederea expedierii corespondentei
- Organizarea calatoriilor de afaceri: rezervari


CERINTE

- contabilitate primara
- arhivare
- gestiune
- operare pachet Office (avansat)
- engleza (avansat)


DESCRIEREA FIRMEI

Activitate in domeniul promovarii si dezvoltarii muzicale.