Job expirat
- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- Activitati administrative: stabilirea intalnirilor, rezervari, agenda;
- Gestionarea si elaborarea corespondentei de afaceri (fax, email, tel);
- Alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmei.
- Studii medii sau superioare;
- Experienta relevanta in domeniu;
- Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express;
- Limba engleza si bulgara (obligatoriu);
- Disponibilitate de deplasare in tara si strainatate;
- Abilitati de planificare si organizare;
- Organizata, dinamica, comunicativa, flexibila, responsabila.
- Salariu atractiv;
- Dezvoltare profesionala intr-un mediu tanar, competitiv.
Fondata in 1999, AVITECH Co. a devenit cea mai reprezentativa companie romaneasca specializata in importul, distributia, proiectarea si instalarea de sisteme audio/vizuale si multimedia, atat pentru zona comerciala cat si pentru cea rezidentiala.