ASISTENT JURIDIC-ADMINISTRATIV OK

MEDIA MARKET - HUMAN RESOURCES AGENCY

24-02-2007 | EXPIRA LA 02-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

VA RUGAM SA CITITI CU ATENTIE CONTINUTUL PREZENTULUI ANUNT deoarece:
- Selectia are loc pe baza de interviu direct;
- Aplicatiile pe internet deseori se pot dovedi INSUFICIENTE;
- Va puteti inscrie (programa) pentru un interviu preliminar sunand la telefon: 327.66.55. sau 327.79.79.

SARCINI SI ATRIBUTII:
- Preia sarcinile de rutina ale directorului general (raspunsuri diverse catre terti; intocmire documente cu caracter specific; organizare si indosariere diverse documente cu caracter confidential etc)
- Mentine legatura cu partenerii de afaceri, cu institutiile statului, etc.
- Intocmeste rapoarte periodice privind desfasurarea activitatii d.p.d.v juridic-administrativ;
- Organizarea si continua actualizare a bazei de date cu clientii companiei PERSOANE JURIDICE precum si buna gestionare a acesteia;
- Inlocuieste directorul in lipsa, in limita sarcinilor delegate de catre acesta;
- Intocmeste agenda de lucru a directorului general (intalniri cu partenerii de afaceri, telefoane, programari etc);
- Se ocupa de aducerea la zi a tuturor aprobarilor; avizelor necesare functionarii in legalitate a societatii;
- Organizarea si coordonarea activitiatii in limitele stabilite de directorul general.


CERINTE

Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:

- Absolvent studii superioare in domeniile: juridic, administrativ, economic
- Posesor permis auto categoria B;
- Foarte bune cunostinte operare PC;
- Este de preferat experienta pe post de asistent manager sau consilier juridic (dar nu obligatoriu);
Candidatul ideal trebuie sa intruneasca toate din urmatoarele conditii: dinamism, spirit dezvoltat de initiativa, foarte bune abilitati de relationare cu semenii; tinuta office si prestanta; orientare spre cariera, diplomatie, spirit practic.


BENEFICII OFERITE

- Salariul lunar oferit este de 1000 RON NET dar pentru perioada de inceput se vor acorda 800 RON;
- Bonificatii anuale in functie de performante;
- Program de lucru 9:00 -17:00;
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca;
- Exista PERSPECTIVA de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie Resurse Umane cu obiect de activitate : Recrutare, Selectie, Plasare personal si Consultanta in Domeniul Managementului Resurselor Umane.
Anul infiintarii 1999.
Sediul: Bucuresti sectorul 3,(langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei)