Job expirat
- Faciliteaza comunicarea in interiorul companiei, intre diviziile si departamentele ale si intre divizii si exteriorul firmei
- Ajuta la organizarea agendei zilnice de lucru a managerului general
- Ajuta la organizarea intalnirilor din cadrul companiei
- Redacteaza si intocmeste documente, rapoarte, prezentari, comunicari generale
- Actualizeaza bazele de date ale companiei
- Inregistreaza si arhiveaza documentele companiei
- Propune masuri de imbunata¿ire a activitatii administrative si urmareste respectarea deciziilor administrative ale managerului general
- Studii medii/superioare. Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris, citit). Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Navigare Internet
- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente
- Fluenta verbala, abilitati conversatie telefon
- Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica
- Loialitate si confidentialitate
Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994. Puteti aplica direct la oricare dintre ofertele nostre si prin transmiterea CV-ului Dvs. la adresa office@freemarkonsult.com. Nr. operator date cu caracter personal: 6065