ASISTENT FRONT OFFICE MANAGER

HOTEL NOVOTEL

15-11-2008 | EXPIRA LA 21-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sa inlocuiasca in mod eficient Seful de receptie in timpul zilelor libere sau concedii.
Sa verifice calitatea serviciului oferit la receptie oaspetilor hotelului.
Sa asigure un serviciu rapid si prietenos si sa rezolve obiectiile si plangerile cu tact si diplomatie.
Sa se implice in primirea oaspetilor si mentinerea fidelitatii lor.
Este responsabil de plata facturilor si limita de creditare, informeaza seful de receptie cand se depaseste limita de creditare.
Mentine disciplina in randul anagajatilor si urmareste pastrarea in bune conditii a uniformelor, a procedurilor de siguranta si urmareste mentinerea curateniei in holul receptiei.
Oferim salariu si beneficii atractive in functie de experienta si profilul fiecarui candidat, formare profesionala pe parcursul activitatii, o evolutie a carierei profesionale in cadrul Hotelului Novotel, Accor Romania si Accor International.


CERINTE

Persoana agreabila, comunicativa, rezistenta la stres.
Cunoasterea limbii engleze obligatorie (scris, citit, vorbit), a doua limba reprezinta un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Novotel este o marca ACCOR compusa din 340 de hoteluri de afaceri si turism, in 54 de tari in intreaga lume. Ea ofera peste tot unde este prezenta, o varietate de hoteluri moderne si functionale, ce asigura un confort deplin oaspetilor nostri.
In toate hotelurile Novotel personalul este atent la nevoile clientilor si incearca in permanenta sa raspunda cat mai personal solicitarilor acestora.
Oferim salariu si beneficii atractive in functie de experienta si profilul fiecarui candidat, formare profesionala pe parcursul activitatii, o evolutie a carierei profesionale in cadrul Hotelului Novotel, Accor Romania si Accor International.