ASISTENT EXECUTIV UTILAJE

Ranexim - Rent All Equipments

27-07-2008 | EXPIRA LA 02-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Stimate Candidate, Stimati Candidati,
(Dragi viitori colegi)

Firma noastra, aflata in plina expansiune nationala, are planificata deschiderea unei noi filiale in Bucuresti ce se va ocupa in zona alocata de Vanzarea si Inchirierea de Scule, Unelte si Utilaje de Constructii.

Datorita caracterului sau dinamic, postul este foarte deschis catre viitoarele evolutii din cadrul firmei, fiind pozitia ideala din care se pot acumula atat cunostintele tehnice referitoare la specificul utilajelor pe care le promovam in Romania (excavatoare, buldozere, incarcatoare, gradere, generatore, compresoare etc) cat si cunostintele de management necesare promovarii in functiile superioare (coordonare – organizare – supervizare, conducere - administrare - bugetare etc).

Activitati principale:
(managementul tuturor activitatilor non-sales)

- supervizeaza activitatile adiministrative;
- administreaza fisele de exploatare ale utilajelor; planifica reviziile si reparatiile periodice sau accidentale;
- asigura interfata cu clientii, identificarea clientilor si a cerintelor acestora;
- stabileste intalniri de prezentare, ofertare si negociere a contractelor;
- se ocupa de implementarea procedurilor si politicii firmei.

- raporteaza Top Managementului toate informatiile necesare coordonarii activitati agentiei.
- supervizare firme subcontractori (repararii, curatenie, paza, etc.);
- administreaza si actualizeaza baza de date cu clientii existenti si potentiali;
- asigura toate consumabilele necesare pentru buna activitate a Agentiei;
 inlocucuieste directorul de vanzari in lipsa acestuia.

Responsabilitatile postului:

- sarcini specifice de secretariat (preluarea apelurilor si orientarea lor catre celelalte departamente, primire, inregistrare si directionare corespondenta), pastrarea documentelor de orice natura (cerei de oferte, oferte, contracte, fise tehnice, etc) conform normelor in vigoare;
- pastreaza legatura cu clientii privind obtinerea de date preliminare pentru intocmirea ofertelor si date complete pentru intocmirea contractelor;
- completeaza formularele de cerere de oferta venite prin telefon, e-mail-ul Agentiei sau postate pe pagina web;
- personalizeaza, inregistreaza si arhiveaza contractele;
- organizeaza intalniri de negociere pentru Directorul Agentiei si Agentul de vanzari;
- urmareste procesul de negociere si se implica activ in procesul de intocmire al contractelor;
- administreaza contractele agentiei; se ocupa de toti clientii Agentiei;
- intocmeste si administreaza dosarele de proiect;
- emite facturile si facturile proforme si verifica efectuarea platilor;
- intocmeste rapoartele, pregateste documentele pentru intalnirile periodice ale Directorului Agentiei cu Managementul Companiei;
- verifica intreaga activitate a Agentiei in lipsa directorului de agentie (Vanzari, Service, Show-room, Gestiune etc);



CERINTE

- studii superioare de specialitate;
- experienta de minim 2 ani intr-un post similar in mediu industrial sau in constructii;
- cunostinte minime (de baza) referitoare la Utilajele de Constructii;

- cunostinte de contabilitate primara reprezinta un avantaj.
- atentie concentrata, spirit organizatoric, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii
- personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, spirit practic;
 abilitati de lucrul cu oamenii pentru a-i conduce si motiva in vederea atingerii obiectivelor;
- cunostinte de limba engleza (tehnica) (limba germana reprezinta un avantaj);
- cunostinte foarte bune de operare PC (office, e-mail, internet etc.);


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru dinamic si profesional, intr-o companie leader in domeniu de activitate in plina dezvoltare (expansiune nationala);

- colectiv tanar si competitiv, posibilitati foarte bune de promovare;

- pachet salarial atractiv, bonusuri in funtie de performante.


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea RANEXIM si-a inceput activitatea in anul 1996 ca furnizor de scule electrice si a beneficiat inca de la inceput de un personal tanar si bine calificat reusind astfel sa isi diversifice constant gama de produse. In momentul de fata Ranexim este unul din cei mai mari furnizori de utilaje pentru constructii din Romania.

In plina expansiune teritoriala si cu deschidere (dezvoltare) catre domenii noi, ofera un mediu profesional de activitate, optim pentru dezvoltarea unei cariere si dezvoltare profesionala, traininguri (profesionale si de vanzari), vizite internationale etc.