Job expirat
organizeaza si gestioneaza agenda de lucru a Directorului General
asigura fluxul informational corect si eficient intre managementul general si celelalte departamente ale companiei
se ocupa de clasarea si arhivarea documentelor in functie de natura lor
redacteaza si inregistreaza diferite documente si contracte
realizeaza lunar raportari catre managementul general
organizeaza sedinte de lucru, intalniri
organizeaza calatorii de afaceri (rezervari hotel, bilete de avion etc)
ofera suport in derularea altor activitati solicitate de catre Directorul General
cunoasterea limbii franceze - nivel avansat - conditie obligatorie
cunoasterea limbii engleze
cunostinte MS OFFICE
experienta pe o pozitie similara - constituie avantaj
persoana organizata, orientata spre rezultate
abilitati de comunicare si relationare
echipa tanara si motivata
mediu de lucru placut, stimulativ
salariu competitiv
posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie dinamica
MELI MELO - PARIS este o cunoscuta retea nationala de magazine cu capital francez, ce comercializeaza bijuterii fantezie si accesorii pentru femei. Cu 14 magazine in Bucuresti si 30 in provincie (Cluj, Iasi, Brasov, Timisoara, Targu Mures, Constanta, Baia-Mare, Ploiesti, Suceava,Rm.Valcea, Arad, Pitesti,Focsani), brandul MELI-MELO PARIS a devenit in ultimii ani un punct de referinta si leader de piata in domeniul sau.