Job expirat
- Organizează şedinţele, iar în cadrul acestora verifică realizarea sarcinilor trasate la şedinţa anterioară
- Prezintă managerului mailuri si raspunde de acestea
- asigură distribuirea de documente catre toti ceilalti angajati
- Elaborarea rapoartelor de discuţii, a proceselor verbale
- Întocmire , elaborare şi urmărire a proceselor verbale de sedinte
- Programarea întâlnirilor managerului general
- Rezolvarea diferitelor probleme neprăvăzute
- Pregătirea materialelor necesare întâlnirilor, rezervarea cazării, probleme legate de protocol
- Se ocupă de organizarea deplasărilor Directorului general
- Caută soluţii la problemele administrative nerepetitive ori de câte ori e nevoie
- Efectuaza traduceri
- Studii superioare (avantaj master in Management)
- Experienta de min 2 ani intr-o pozitie asemanatoare
- Limba engleza la nivel avansat
- Abilitati foarte bune de operare PC (pachetul MS Office)
Consultanta in domeniul HR