ASISTENT DEPARTAMENT SERVICE

Best Serv - membru RTC Group

16-11-2006 | EXPIRA LA 22-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Persoana care va face parte din echipa noastra, va avea in responsabilitate:
- rapoarte, analize, centralizari, urmarirea derulare proiecte/ contracte;
- activitati de traducere, tehnoredactare documente;
- activitate de protocol si secretariat (telefon, fax, mail);
- stabilire intalniri, agenda, rezervari;
- asistarea directorului in prezentari, intalniri;
- organizarea de evenimente speciale.


CERINTE

Daca indepliniti urmatoarele criterii, va invitam sa faceti parte din echipa noastra:
- studii superioare finalizate;
- experienta post similar - minim 1 an
- cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- cunostinte operare PC(Word, Excel, Power Point/ Internet - nivel avansat;
- initiativa, deschidere, comunicare.


BENEFICII OFERITE

Dorim sa ne motivam colegul oferind:
- posibilitatea dezvoltarii profesionale;
- mediu de lucru dinamic;
- pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Pe o piata dominata de companii multinationale, RTC Holding reprezinta unul din putinele grupuri comerciale mari in proprietate romaneasca, un holding cu mai mult de 65 de companii, lider pe zona de birotica-papetarie(Office Express), cargo-curierat(TCE) si retail produse media(Diverta).
Pentru RTC Holding, 2005 a insemnat aniversarea a 15 ani de activitate pe piata romaneascasi o strategie de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata printr-o politica de achizitii spectaculoase: Grupul Best, Sistec, Simtech Datacom, ProCa si nu in ultimul rand distribuitorul de carte ProNoi.

Best Serv SRL s-a infiintat in anul 1995 si asigura servicii pentru aparatura de birou: copiatoare, faxuri, imprimante, centrale telefonice, etc. Astazi Best Serv SRL dispune de laboratoare proprii pentru reparatii, dispecerat, depozit, stocuri de piese de schimb si masini echipate cu kit service complet. Puncte de lucru sunt deschise in cele mai importantele orase ale tarii.