ASISTENT DEPARTAMENT

Adecco Romania

01-02-2008 | EXPIRA LA 02-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o cunoscuta companie multinationala, lider mondial in domeniul IT.

- pregatirea, organizarea si arhivarea documentelor
- pregatirea de rapoarte
- transmiterea/directionarea de faxuri, e-mailuri, apeluri telefonice
- redactarea de scrisori, e-mailuri, memo-uri
- acordarea de asistenta in activitatea colegilor de departament


CERINTE

- studii superioare finalizate sau in curs
- abilitati excelente de operare EXCELL, WORD, Internet
- limba engleza - nivel avansat (obligatoriu)
- persoana organizata, proactiva

- contract pe perioada determinata de 6 luni;


BENEFICII OFERITE

Se ofera posibilitatea de a castiga experienta profesionala intr-o companie multinationala de top, alaturi de o echipa de persoane dinamice, profesioniste.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate