ASISTENT COORDONATOR FACTURARE

RTC Office Express - membru RTC Group

10-03-2006 | EXPIRA LA 23-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- suport si asistenta pentru organizarea, coordonarea, supravegherea si sustinerea activitatii departamentului de dispecerat/ facturare;
- relationarea cu celelalte departamente pentru a asigura o buna desfasurare a activitatii;
- propunerea de proceduri si sisteme de lucru eficiente;
- efectuarea de analize si intocmirea de raporte privind activitatea desfăşurată.


CERINTE

- studii superioare finalizate (profilul tehnic constituie un avantaj);
- experienta in vanzari - minim 6 luni;
- cunostinte operare PC (Word, Excel)- avansat;
- cunostinte limba engleza - nivel mediu;
- persoana dinamica, spirit intreprinzator, initiativa, putere de munca.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant.
Posibilitatea construirii unei cariere.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider national in distributia de produse de birotica si papetarie.