ASISTENT COMERCIAL

Tandem Consulting

11-09-2007 | EXPIRA LA 11-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru unul dintre clientii nostri, companie de servicii de marketing specializata in retail si
merchandising cautam:

Asistent Comercial, caruia ii revin urmatoarele atributii:

In primele 3-6 luni, noul angajat va parcurge etapa de orientare pe post si integrare in organizatie, perioada in care noul angajat va avea sarcina de a se familiariza cu specificul activitatii si cu echipa si de a inteleage operatiunile si politicile comerciale ale companiei.

Dupa etapa de integrare, noul angajat va avea urmatoarele sarcini si atributii:

Atributii principale:
- implementarea contractelor si derularea de activitati cu caracter comercial
- coordonarea activitatilor zilnice ale echipei, identificarea ¿i solutionarea problemele aparute
- mentinerea relatiei cu clientii
- monitorizarea modului in care se aplica procedurile
- documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate
- verificarea si urmarirea derularii contractelor incheiate
- raportarea periodica privind activitatea desfasurata

Atributii secundare:
- identificarea de noi oportunitati comerciale
- monitorizarea modului in care sunt implementate noile proiecte
- asimilarea informatiilor si dezvoltarea deprinderilor necesare in vederea promovarii pe postul de manager de operatiuni


CERINTE

- absolvent/a studii superioare
- limba engleza nivel mediu/avansat
- cunostinte de operare PC (Word, Excel) – nivel mediu/avansat
- permis de conducere auto categoria B
- experienta in merchandising / vanzari (constituie avantaj)
- capacitate de gestionare a unui volum mare de informatii detaliate
- abilitati de interactionare cu persoane situate pe diferite niveluri ierarhice
- orientare spre client si spirit commercial
- interes pentru asimilarea rapida a informatiilor specifice fluxului de operatiuni
- abilitati de comunicare si lucru in echipa
- capacitate de identificare si corelare a datelor comerciale
- aptitudini de organizare si coordonare
- perseveren¿¿, gândire practic¿, orientat¿ spre rezultate
- atitudine constructiva
- loialitate si integritate
-disponibilitate pentru deplasari

Daca nu te regasesti pe deplin in profilul de mai sus, insa esti o persoana ambitioasa, dinamica, creativa si doresti sa iti construiesti o cariera solida in domeniu, alaturi de o echipa profesionista, asteptam sa ne trimiti CV-ul tau.

Pentru ca noi credem ca atitudinea conteaza uneori mai mult decat cunostintele si experienta, vei avea sansa sa iti pui calitatile in valoare, iar consultantii nostri te vor sustine in fata clientului daca ii vei convinge ca esti persoana potrivita.


BENEFICII OFERITE

- oportunitatati de dezvoltare intr-un mediu dinamic si competitiv
- posibilitati de promovare
- pachet salarial completat cu bonusuri in functie de performantele obtinute


DESCRIEREA FIRMEI

Tandem Consulting este o firma de consultanta HR care traieste in epoca e-business. Misiunea noastra este de a identifica si de a pune in valoare potentialul uman. Sprijinim astfel organizatiile sa-si valorifice principala lor resursa - oamenii, pe care ii ajutam sa fie mai eficienti si sa se adapteze schimbarilor punandu-le in echilibru competentele cu obiectivele.
Noi punem oamenii in valoare.
Competentele noastre acopera intreaga gama a resurselor umane: asigurarea necesarului de capital uman, testare, evaluare, training, coaching, audit resurse umane.
Dinamici, flexibili si creativi, actionam pentru atingerea obiectivelor clientilor nostri, cu care lucram in tandem.
Atitudinea de parteneriat ne caracterizeaza atat in relatia cu angajatorii, cat si cu cei aflati in cautarea unei configuratii profesionale in ascensiune.