Asistent Administrativ Junior

Adecco Romania

02-02-2007 | EXPIRA LA 08-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Creare si modificarea bazei de date a fermierilor in programul ICE, pe baza datelor primite pe formulare tipizate din teritoriu;
- Creare si modificare baza de date loturi in programul TDE, pe baza datelor primite pe formulare tipizate din teritoriu;
- Pregatire facturi fiscale tiparite pentru semnat (rupt marginile, stampilat cele trei exemplare, verificat informatiile despre client pe factura, anexat documente justificative : RV, AIM, e-mail-uri etc);
- Scriere confirmare primire si plic pentru fiecare factura; transmitere prin fax ( la cererea clientului ) a facturilor fiscale;
- Arhivare cronologica si in ordinea numerelor pretiparite a facturilor cu anexe in biblioraftul cu clienti pe luna x, intocmire xerocopii anexa si factura si arhivarea lor in biblioraftul analitic cu clienti pe zone (pentru dealeri, comisionari si vanzari pe credit );
- Arhivare la factura originala ( ex. Rosu si verde ) a confirmarii de primire a facturii; urmarirea intoarcerii confirmarilor de primire ( fisier Excel); - Tinere evidenta cu facturile anulate si cu facturile storno;
- Scriere confirmare primire si plic pentru ordinele de compensare;
- Urmarire confirmari + intoarcerea unui exemplar al ordinului de compensare;
- Arhivare ordine compensare pe luni;
- Alocare numere de contract la contractele de vanzare;
- Scriere confirmare primire pentru fiecare contract expediat catre client;
- Urmarire confirmari de primire contracte;
- Arhivare copii documente export (in dosarul de export: copii facturi + declaratia vamala de export, aviz de insotire, commercial invoice);
- Activitati administrative.


CERINTE

- Experienta in domeniul administrativ;
- PC: MS Office;
- Cunostinte minime/medii de limba engleza sunt necesare;
- Persoana foarte bine organizata, calma, ordonata, capabila sa invete repede.


BENEFICII OFERITE

- Conditiile de lucru sunt cele normale; nu se solicita deplasari;
- Transportul asigurat (Afumati);
- Salariu + bonuri de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate.