ASISTENT ADMINISTRATIV DIVIZIE IT

RTC HOLDING

03-07-2008 | EXPIRA LA 09-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde de preluarea si gestionarea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mailuri, de primirea si gestionarea corespondentei diviziei
- Raspunde de efectuarea activitatilor de protocol
- Raspunde de integritatea si de pastrarea confidentialitatii documentelor pe care le gestioneaza
- Raspunde de inregistrarea si arhivarea tuturor documentelor ce ies/intra din firma: faxuri, corespondenta, documente interne/externe
- Raspunde de identificarea si rezolvarea problemelor administrative
- Participa la sedinte/intâlniri si redacteaza procesul verbal al acestora
- Gestioneaza si actualizeaza permanent baza de date cu contactele sefului direct si
identifica datele de contact ale persoanelor solicitate de superior si care nu apar
in baza de date
- Mentine relatia cu anumite institutii, banci, organisme de autorizare
-Realizeaza situatiile legate de mijloacele fixe si obiecte de inventar; intocmeste si urmareste formulare tip CAPEX; asigura si raspunde de intocmirea dosarelor de leasing, achizitionarea de mijloace fixe si obiecte de inventar
- intocmeste solicitarile de plata in avans; intocmeste periodic diferite situatii financiare punctuale
- Gestioneaza actele firmei : acte infiintare, evidenta contractelor
- Este responsabil cu integrarea noilor angajati in organizatie, conform procedurii
de integrare; actualizeaza organigrama diviziei la fiecare noua angajare sau de fiecare data cand pleaca un angajat.


CERINTE

- studii superioare finalizate;
- cunostinte operare MS Office – nivel avansat
- cunostinte limba engleza - nivel mediu/avansat
- capacitate de autoorganizare si stabilire a prioritatilor
- abilitati de comunicare
- abilitati de prezentare
- abilitati de gestionare a timpului si capacitatea de a respecta termenele limita
- capacitatea de a lucra sub presiune


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant


DESCRIEREA FIRMEI

Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.