ASISTENT ADMINISTRATIV - departament ACHIZITII

Meli Melo - Paris

12-12-2007 | EXPIRA LA 11-01-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul face parte din Departamentul Achizitii si are ca obiectiv indeplinirea sarcinilor de ordin administrativ din cadrul departamentului.

Atributii specifice postului:
- primirea/expedierea documentelor prin fax/e-mail;
- arhivarea si gestionarea documentelor specifice;
- intocmirea documentelor vamale/ relatia cu vama;
- realizarea pozelor pentru cataloagele de produse;
- traduceri documente ( facturi);
- administrare facturi, procese verbale;
- organizarea si supervizarea transporturilor de marfa;
- redactarea notelor interne;
- suport in derularea activitatilor curente ale departamentului.


CERINTE

- Cunostinte operare PC (MS Office - Excel- obligatoriu);
- Limba Engleza - Avansat-conditie obligatorie;
- Limba Franceza - Avansat- prezinta avantaj;
- Persoana organizata, energica, entuziasta, cu initiativa si orientata catre rezultate;
- Bune abilitati de relationare interpersonala.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut;
- echipa tanara;
- salariu pe masura competentelor profesionale;
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

MELI MELO - PARIS este o cunoscuta retea nationala de magazine cu capital francez, ce comercializeaza bijuterii fantezie si accesorii pentru femei. Cu 14 magazine in Bucuresti si 27 in provincie (Cluj, Iasi, Brasov, Timisoara, Targu Mures, Constanta, Baia-Mare, Ploiesti, Suceava,Rm.Valcea, Arad, Pitesti,Focsani), brandul MELI-MELO PARIS a devenit in ultimii ani un punct de referinta si leader de piata in domeniul sau.