Asistent Administrativ

MERIDIAN DACIA RENAULT

12-12-2012 | EXPIRA LA 11-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestioneaza relatia cu clientii oferindu-le suport pe tot parcursul colaborarii cu compania;
- Asigura managementul documentelor si al fisierelor administrative;
- Intocmeste si gestioneaza diferite documente si rapoarte;
- Intocmeste facturi chitante si asigura suport clientului pentru plata acestora;
- Culege, analizeaza si sintetizeaza diverse informatii;
- Asigura suportul logistic pentru clientii externi si interni;
- Pregateste diverse rapoarte manageriale.


CERINTE

- Experienta relevanta in relatia cu clientii;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitate de organizare a activitatii individuale;
- Atitudine proactiva;
- Orientare spre client si dezvoltarea relatiilor;
- Amabilitate si perseverenta;
- Experienta in vanzari;
- Cunostinte operare PC.


DESCRIEREA FIRMEI

Din dorinta de a fi cat mai aproape de clientii sai Meridian Dacia Renault prin cele doua locatii ale sale din Bucuresti respectiv din Berceni si Militari pune la dispozitie o variata gama de servicii la standarde occidentale.Printr-o echipa tanara si profesionista, stam la dispozitia dumneavostra pentru a va informa despre toate produsele si serviciile Dacia-Renault si a va ajuta sa luati cea mai buna decizie.