Asistent administrativ

Confidential

12-08-2011 | EXPIRA LA 12-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură că rapoartele, documentele justificative pentru facturi şi alte documente administrative sunt în conformitate cu cerinţele stabilite conform normelor de calitate
• Asigurarea unei prezentări corecte a tuturor documentelor elaborate în cadrul departamentului său
• Asigurarea unor standarde de calitate înalte pentru serviciile pe care le are în sarcină.
• Coordonarea tuturor activităţior de tip administrativ şi tehnic
• Coordonarea şi supervizarea organizării de întâlniri: aranjamente pentru spaţiile de întâlnire, pregătirea agendei pentru întâlniri, a invitaţiilor, documentelor de pregătire, prezentărilor, sintezelor şi minutelor,etc
• Se ocupă de menţinerea la zi a calendarului activităţilor
• Asigurarea îndeplinirii termenelor de predare pentru diversele servicii pe care le are în sarcină
• Asigura că sarcinile administrative sunt îndeplinite
• Colectează date
• Verifică informaţia şi documentaţia
• Oferă suport personalului in proiectele aflate în lucru
• Interactionează cu vizitatorii, clienţii şi furnizorii
• Preia apelurile telefonice
• Preia, sortează şi distribuie corespondenţa, inclusiv faxuri şi e-mailuri
• Crează şi modifică diverse documente interne


CERINTE

• Experienţă minimă: Cel puţin 3 ani in domeniu
• Avantaj - experienţă în management/supervizare (cunoştinţe din domeniul fondurilor europene
• Avantaj - experienţă in domeniul dezvoltării rurală
• Experienţă substanţială în domeniul informării şi comunicării
• Experienţă substanţială în planificarea şi derularea cu succes a evenimentelor
• Confidenţialitate şi non-concurenţă in exercitarea funcţiilor de serviciu
• Excelente abilităţi de comunicare scrisă şi verbală, abilitatea de analiză şi sinteză de dezvoltare a problemelor
• Abilitatea de a comunica eficient, de a lucra atât pe cont propriu cât şi ca parte dintr-o echipă
• Abilităţi reale de management,coordonare şi conducere
• Abilităţi în gândire şi creativitate cu privire la practica profesională
• Capacitate de organizare şi menţinerea unor relaţii eficiente de lucru în echipei multinaţionale/multi-culturale
• Calităţi în planificarea, administrarea şi supravegherea de proiecte
• Foarte bune abilităţi sociale, de comunicare şi de conducere
• Nivel avansat de utilizare a pachetului Office
• Cunoştinţe de contabilitate primară
• Cunoştinţe – nivel avansat de limba română sau engleză
• Titlu universitar (Diplomă de licenţă) profil administrativ