Asistent Administrativ

UPC Romania S.R.L

28-09-2008 | EXPIRA LA 04-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Introduce periodic in vederea intretinerii, actualizarii si generarii de rapoarte, informatii legate de cererile de achizitii si cererile de aprovizionare receptionate, atat din tara, cat si la nivel local
Receptioneaza, verifica si valideaza conformitatea documentelor aferente operatiunilor de achizitii, in baza contractelor existente si a cererilor de aprovizionare
Administreaza fluxul de informatii legat de aprobarea cererilor de achizitii si a cererilor de aprovizionare
Emite si monitorizeaza cererile de achizitii ale departamentului in aplicatia Oracle Financials
Asigura mentinerea si reactualizarea rapoartelor periodice aferente resurselor necesare bunei desfasurari a activitatilor din cadrul departamentului
Realizeaza analize, rapoarte si prezentari pentru Directorul de departament, sub indrumarea acestuia
Gestioneaza achizitiile si distributia rechizitelor la nivel de departament
Efectueaza rezervarile necesare in cazul deplasarilor, in tara si in strainatate.


CERINTE

Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
Gandire analitica, bune abilitati de organizare
Cunostinte de baza in domeniul IT constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multina¿ionale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 17 tari, 11 dintre acestea din Europa.
Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala