Job expirat
-elaborarea si administrarea corespondentei (fax, email, telefon);
-stabilire intalniri, agenda, rezervari;
-intocmirea de rapoarte si situatii, conform procedurilor;
-activitati de traducere, tehnoredactare documente;
-activitati de protocol;
-studii medii finalizate;
-experienta pe un post similar prezinta avantaj;
-operare MS Office : Excel, Power Point - nivel mediu;
-cunostinte de limba engleza;
-persoana responsabila, dinamica, organizata;
-posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist
-program de instruire
Dupa o perioada de expansiune puternica pe mai multe segmente de piata in 2005, Grupul RTC s-a concentrat, in 2006, pe consolidare si crestere organica.
Incepand de anul acesta, RTC Holding functioneaza intr-o noua structura organizatorica: 10 divizii puternice, cu o forta mai mare de actiune si cu o dinamica deosebita. Fiecare din cele 11 divizii are un management propriu si o strategie clara de dezvoltare; diviziile sunt conduse de un Presedinte si mai multi vicepresedinti, ce au ca suport un staff specializat pe mai multe domenii de expertiza.