Job expirat
Selectam Asistent Administrativ pentru clientul nostru - companie internationala lider in domeniul sau.
Responsabilitati principale:
- Reprezentarea companiei in fata clientilor sai, intr-o maniera profesionala si agreabila;
- Preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, respectiv a mesajelor catre angajati;
- Primirea/expedierea documentelor sosite prin fax/posta/curier;
- Inregistrarea corespondentei si arhivarea documentelor specifice;
- Realizarea comenzilor de materiale consumabile la furnizori;
- Organizarea calatoriilor de afaceri;
- Asistarea Office Managerului in activitati specifice;
- Participarea la programe de training si teambuilding.
- Capacitate organizatorica;
- Corectitudine;
- Atitudine pozitiva;
- Prezenta agreabila, tonica;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Buna cunoastere a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj.
- Pachet salarial foarte atractiv;
- Oportunitati de promovare si de dezvoltare;
- Lucrul intr-o atmosfera deschisa;
- Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala
Firma de consultanta in domeniul resurselor umane.