Asistent Administrativ

Sinapsa Resurse Umane

24-03-2006 | EXPIRA LA 26-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- mentine legatura cu filialele din tara cu privire la problemele administrative legate de: cladiri, taxe, impozite, masini, etc;
- asigură aprovizionarea cu marfă de la furnizorii interni şi externi;
- elaborează şi lansează comanda către furnizori, urmărind obţinerea confirmării de primire a acesteia;
- participă la întâlnirile cu reprezentanţii furnizorilor / producătorilor şi comunică superiorului rezultatele acestora;
- in timpul derulării contractelor urmăreşte şi fructifică toate oportunităţile suplimentare care apar (discount-uri suplimentare pentru produse specifice etc.);
- colaboreaza indeaproape cu departamentul juridic;


CERINTE

- experienta intr-un departament organizatoric (avantaj);
- bun cunoscator MS Office;
- gandire flexibila, deschis la nou, atitudine proactiva;
- permis de conducere
- disponobilitate de deplasare


DESCRIEREA FIRMEI

Sinapsa RU a fost infiintata in 2003 cu scopul de a oferii companiilor interesate servicii specializate de:
- recrutare si selectie;
- evidenta angajati;
- cursuri;
- evaluarea performantelor angajatilor;
- team-building;

Misiune : ne propunem sa oferim clientilor nostri cei mai buni candidati, programe performante de evidenta a angajatilor, cele mai bune cursuri adaptate nevoilor lor, sisteme complexe de evaluare a performantelor angajatilor si o gama diversificata de team-building.