ASISTENT ADMINISTRATIV

Sistec-SBsol - membru grup RTC

15-05-2007 | EXPIRA LA 14-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Este responsabil cu integrarea noilor angajati in organizatie, conform procedurii de integrare; actualizeaza organigrama la fiecare noua angajare sau de fiecare data cand pleaca un angajat.
- R¿spunde de organizarea documentelor diviziei; rezolv¿ toate problemele administrative sesizate
- Întocme¿te periodic diferite situa¿ii financiare punctuale
- Realizeaz¿ situa¿iile legate de mijloacele fixe ¿i obiecte de inventar; intocme¿te ¿i urm¿re¿te formulare tip „CAPEX”
- Asigur¿ ¿i r¿spunde de întocmirea dosarelor de leasing, achizi¿ionarea de mijloace fixe ¿i obiecte de inventar
- Întocme¿te periodic diferite situa¿ii financiare punctuale
- Asigur¿ ¿i r¿spunde de verificarea facturilor primite de la furnizorii externi ¿i anexelor aferente
- Gestioneaza contractele externe : evidenta datelor de semnare si de expirare, evidenta sumelor de facturat (de incasat sau de platit), evidenta licente; gestionarea actelor firmei
-Intretine bazele de date ale clientilor/furnizorilor; urmareste colaborarea cu clientii din punct de vedere al corespondentei deschise;informeaza clientii asupra statusului contractual


CERINTE

- Absolvent studii superioare
- Microsoft Ofiice- nivel avansat
- Concepte privind organizarea si urmarirea proiectelor - nivel mediu
- Constituie avantaj cunostinte din domeniul : Economic (contabilitate primar¿, gestionare buget; calculatie DVI, modalit¿¿i de plat¿) si Legislativ (cunostinte financiar contabile)
- Experienta pe o pozitie similara de minim 8 luni
- Capacitate de a lucra in echipa; sociabilitate;
- Capacitate de a asimila noi informatii; gandire analitica


BENEFICII OFERITE

-Pachet salarial motivant;
-Bonusuri in functie de realizari;
-Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
-Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant.


DESCRIEREA FIRMEI

Peste 230 de specialisti imbina experienta de business cu cele mai performante aplicatii si servicii IT pentru a oferi clientului sisteme bazate pe solutii consacrate si customizate pentru specificul si nevoile sale.

Serviciile oferite pot fi integrate in pachete complexe de solutii « la cheie », care se implementeaza dupa o analiza atenta a obiectivelor si cerintelor de nivel inalt ale Clientului.

Sistec-SBsol isi propune sa ofere clientilor sai o gama completa de solutii informatice pentru afaceri si servicii la standarde inalte de calitate, asigurate de o echipa competenta si motivata.

In momentul de fata, prin serviciile si solutiile oferite, Sistec-SBsol acopera tot ce inseamna solutii si servicii IT.

Cu sediul in Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec-SBsol are arie de acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.

Principalele parteneriate: Microsoft Gold Certified Partner, HP Prefferd Partner, SAP, IBM, abas Software Germania, CAS Software Germania, Infomatix Ungaria, Fujitsu Siemens, Delta, Planet, Molex, Supermicro.
(Pentru mai multe informatii: www.sbsol.ro)