ASISTENT ADMINISTRARE STUDENTI

CODECS

02-08-2008 | EXPIRA LA 08-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
Asistentul Administrare Studenti face parte din echipa de Administrare a portofoliului de studenti si va raporta Managerului Serviciului Administrare Studenti.

Asistentul Administrare Studenti va fi responsabil de activitatile administrare a studentilor inscrisi la cursurile Codecs, de amanarile si reprogramarile pentru examene si scoli rezidentiale. Deasemenea va colabora cu colegii de departament si cu departamentele operationale (Vanzari, Facturare si Incasare, Management de Produse) in scopul furnizarii informatiilor privind:transferul studentilor, retragerile, scutirile, amanarile de examene.

Responsabilitatile postului:
- Intretinerea comunicarii cu studentii (clienti externi) si a comunicarii cu departamentele operationale ale companiei in sensul asigurarii calitatii serviciilor livrate si fluentei;
- Corespondenta cu studentii Codecs din Bucuresti si din Centrele Regionale in vederea transmiterii fiselor de inscriere, a codurilor de student, dar si privind situatia academica a acestora (abandon, reprogramari, participare la cursuri, examene si scoli rezidentiale, foi matricole)
- Verificarea si analiza datelor colectate privind situatia academica sau plata serviciilor de catre studenti;
- Participarea la activitatile de organizare a locatiei pentru desfasurarea tutorialelor; inclusiv alocarea studentilor pe grupe tutor cu 2 saptamani inaintea primului tutorial si comunicarea cu acestia;
- Transmiterea catre studenti a informatiilor de incepere curs prin scrisoarea model sau contact telefonic cu 2 saptamani inaintea datei primului tutorial;
- Instruirea organizatorilor de tutoriale in termen de 3 zile inaintea fiecarui tutorial
- Colectarea si monitorizarea datelor privind prezenta la tutoriale, examene si scoli rezidentiale si transmiterea acestora saptamanal catre departamentele operationale (Vanzari, Centre Regionale, Financiar Contabilitate);
- Intretinerea si asigurarea acuratetei bazei de date


CERINTE

- Experienta minima 3 ani in activitatea de administrare a unui portofoliu de clienti;
- Studii superioare;
- Experienta in corespondenta de afaceri (scrisori de oferta, informari catre clienti etc)
- Atentie si reponsabilitate fata de detalii (mai ales in introducerea datelor);
- Acuratete in utilizarea limbii romane;
- Flexibilitate si dorinta de dezvoltare;
- Abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Coerenta in comunicarea in limba engleza


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant, posibilitati de evolutie profesionala, beneficii in conformitate cu politica companiei (bonuri de masa si servicii medicale)
Toate solicitarile vor fi tratate cu stricta confidentialitate.
Vor fi contactate numai persoanele selectate.


DESCRIEREA FIRMEI

CODECS este o organizatie nonguvernamentala creata in 1993 cu sprijinul Know How Fund din Marea Britanie si al Fundatiei Romane pentru Democratie.
Ca raspuns la evolutia mediului economic romanesc si din dorinta de a satisface necesitatile de instruire a personalului din cadrul organizatiilor, CODECS a dezvoltat noi produse - programe de instruire personalizate si consultanta manageriala.

Suntem implicati sa dezvoltam oameni si organizatii.

Ne dorim sa atragem in cadrul organizatiei noastre acei oameni capabili sa se dezvolte pe ei insisi pentru ca mai apoi sa ofere solutii de dezvoltare clientilor nostri.

Transformam organizatiile prin oamenii motivati de schimbare. Privim dezvoltarea ca un proces continuu de invatare si adaptare, solicitand atat cunostintele profesionale oferite ca suport , cat si abilitatile de consultantilor nostri de a se transforma in misionari ai schimbarii.

Valorile CODECS:
- Punem clientul pe primul loc
- Vrem sa devenim din ce in ce mai buni
- Sa fim in tema cu ultimele informatii de specialitate si sa le aplicam
- Ne finalizam eforturile prin rezultate
- Ne respectam promisiunile
- Avem spirit de echipa