ASISTENT ADMINISTRARE STUDENTI

CODECS

09-10-2007 | EXPIRA LA 08-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
Asistentul Administrare Studenti face parte din echipa de Administrare a portofoliului de studenti si va raporta Managerului Serviciului Administrare Studenti.

Asistentul Administrare Studenti va fi responsabil de activitatile administrare a studen¿ilor înscri¿i la cursurile Codecs, de amân¿rile si reprogramarile pentru examene si ¿coli reziden¿iale. Deasemenea va colabora cu colegii de departament si cu departamentele operationale (Vanzari, Facturare si Incasare, Management de Produse) in scopul furnizarii informatiilor privind:transferul studentilor, retragerile, scutirile, amanarile de examene.

Responsabilitatile postului:
• Intretinerea comunicarii cu studentii (clienti externi) si a comunicarii cu departamentele operationale ale companiei in sensul asigurarii calitatii serviciilor livrate si fluentei;
• Corespondenta cu studentii Codecs din Bucuresti si din Centrele Regionale in vederea transmiterii fiselor de inscriere, a codurilor de student, dar si privind situatia academica a acestora (abandon, reprogramari, participare la cursuri, examene si scoli rezidentiale, foi matricole)
• Verificarea si analiza datelor colectate privind situatia academica sau plata serviciilor de catre studenti;
• Participarea la activitatile de organizare a loca¿iei pentru desf¿¿urarea tutorialelor; inclusiv alocarea studen¿ilor pe grupe tutor cu 2 s¿pt¿mâni înaintea primului tutorial si comunicarea cu acestia;
• Transmiterea catre studenti a informa¿iilor de începere curs prin scrisoarea model sau contact telefonic cu 2 s¿pt¿mâni înaintea datei primului tutorial;
• Instruirea organizatorilor de tutoriale in termen de 3 zile înaintea fiec¿rui tutorial
• Colectarea si monitorizarea datelor privind prezenta la tutoriale, examene si scoli rezidentiale ¿i transmiterea acestora saptamanal catre departamentele operationale (Vanzari, Centre Regionale, Financiar Contabilitate);
• Intre¿inerea ¿i asigurarea acurate¿ei bazei de date


CERINTE

- Experienta minima 3 ani in activitatea de administrare a unui portofoliu de clienti;
- Studii superioare;
- Experienta in corespondenta de afaceri (scrisori de oferta, informari catre clienti etc)
- Atentie si reponsabilitate fata de detalii (mai ales in introducerea datelor);
- Acuratete in utilizarea limbii romane;
- Flexibilitate si dorinta de dezvoltare;
- Abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Coerenta in comunicarea in limba engleza


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant, posibilitati de evolutie profesionala, beneficii in conformitate cu politica companiei (bonuri de masa si servicii medicale)
Toate solicitarile vor fi tratate cu stricta confidentialitate.
Vor fi contactate numai persoanele selectate.


DESCRIEREA FIRMEI

CODECS este o organiza¿ie nonguvernamental¿ creata in 1993 cu sprijinul Know How Fund din Marea Britanie ¿i al Funda¿iei Romane pentru Democra¿ie.
Ca r¿spuns la evolu¿ia mediului economic românesc ¿i din dorin¿a de a satisface necesit¿¿ile de instruire a personalului din cadrul organiza¿iilor, CODECS a dezvoltat noi produse - programe de instruire personalizate ¿i consultan¿¿ managerial¿. Programele de training sunt modelate astfel încât s¿ se adapteze nevoilor organiza¿iilor, atât prin con¿inut ¿i metode de înv¿¿are, cât ¿i prin adaptarea gradului de dificultate al conceptelor la nivelul de preg¿tire al participan¿ilor, procesul de înv¿¿are bazându-se pe parteneriat.